استاندار تهران با انتقاد از این‌که برخی از دستگاه‌های مربوطه در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز کوتاهی می‌کنند، گفت: از شهرداران می‌خواهیم جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استان گرفته شود.

ساخت‌وساز غیرمجاز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، محسن منصوری استاندار تهران درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استان تهران گفت: پروژه ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی نشده نداریم و این ساخت و سازها در حوزه‌هایی رخ می‌دهد که دستگاه‌های اداری و اجرایی حضور دارند لذا ضرورت دارد مجموعه‌های فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، جهاد کشاورزی، شهرداری‌ها و دستگاه‌های متولی نظارت کنند، اما در مقاطعی عزم برخی دستگاه‌ها در برخورد با این امر سست بوده که موجب برخی ساخت و سازهای غیرمجاز شده است.

وی افزود: به شهرداران در سطح استان تهران اعلام کردیم جدی در این مورد پای کار بیایند تا جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استان گرفته شود. به مسئولان مربوطه عنوان شده شاخص ارزیابی دستگاه‌ها جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است و در این زمینه مصمم و پیگیر هستیم.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه با مجموعه‌های دولتی دارای ساخت‌وساز غیرمجاز نیز برخورد می شود، ادامه داد: خواسته رئیس دستگاه قضا درباره اهمیت مقوله حراست از محیط زیست و عدم تغییر کاربری اراضی زراعی را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردیم. هر مجموعه‌ای‌ در دولت ساخت و ساز غیرمجاز داشته باشد، اول و جدی‌تر از همه با او برخورد خواهد شد.

کد خبر 656065

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha